Potrzebujesz pomocy w dostępie do strefy logowania dla właścicieli?
Jeśli podczas logowania do strefy dla właścicieli wystąpią problemy, możesz spróbować znaleźć odpowiedzi na pytania na tej stronie.
Kliknij na przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, który został użyty w procesie rejestracji. Wtedy otrzymasz dalsze instrukcje.
- Prosimy sprawdzić folder SPAM.
- Upewnij się, że wpisano poprawny adres mailowy. Powinien być to adres użyty w procesie rejestracji.
- Jeśli nie otrzymano wiadomości mailowej w ciągu 15 minut, ponów prośbę o nowe hasło lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Właścicieli.
Kliknij przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, użyty w procesie rejestracji do systemu NOVASOL. Otrzymasz wiadomość, dzięki której, ukończysz tworzenie profilu.
Gdy tylko zarejestrujemy Twoją umowę, otrzymasz e-mail z linkiem do utworzenia loginu Właściciela domu. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, skontaktuj się z naszym biurem obsługi Właścicieli.
Wejdź na stronę sklepu App Store lub Google Play w zależności od tego, czy masz iPhone'a czy telefon z Androidem. Aby znaleźć aplikację, wyszukaj frazę „NOVASOL”.
Użyj tego adresu e-mail i hasła, za pomocą których logujesz się w sekcji dla właścicieli.
Kliknij łącze „Forgot password” (Nie pamiętam hasła) na stronie logowania w aplikacji. Po określeniu nowego hasła należy z niego korzystać zarówno w aplikacji, jak i podczas logowania na stronie internetowej.
Jeśli jeszcze nie korzystałeś(-aś) z logowania dla właścicieli, musisz dokonać rejestracji z poziomu otrzymanego od nas e-maila. Po jej ukończeniu uzyskasz możliwość pobrania aplikacji oraz zalogowania się przy użyciu adresu e-mail i utworzonego hasła.
Skontaktuj się z biurem obsługi Właścicieli, aby uzyskać pomoc. Godziny otwarcia oraz dane kontaktowe, znajdziesz poniżej.
Prosimy pamiętać, że dane kontaktowe są przeznaczone dla właścicieli, którzy już wynajęli u nas swoją nieruchomość.