Problem z zalogowaniem się?

 

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić?

Kliknij na przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, który został użyty w procesie rejestracji. Wtedy otrzymasz dalsze instrukcje.
 

Wysłałem prośbę o nowe hasło, ale nie dostałam/em żadnej informacji zwrotnej

  • Prosimy sprawdzić folder SPAM.
  • Upewnij się, że wpisano poprawny adres mailowy. Powinien być to adres użyty w procesie rejestracji.
  • Jeśli nie otrzymano wiadomości mailowej w ciągu 15 minut, ponów prośbę o nowe hasło lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Właścicieli.
     

Otrzymałem wiadomość e-mail z linkiem do utworzeniu profilu, jednak link ten już wygasł. Co mogę zrobić?

Kliknij przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, użyty w procesie rejestracji do systemu NOVASOL. Otrzymasz wiadomość, dzięki której, ukończysz tworzenie profilu.
 

Jestem nową osobą w NOVASOL. Jako mogę utworzyć swój profil?

Gdy tylko zarejestrujemy Twoją umowę, otrzymasz e-mail z linkiem do utworzenia loginu Właściciela domu. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, skontaktuj się z naszym biurem obsługi Właścicieli.

 

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z biurem obsługi Właścicieli, aby uzyskać pomoc. Godziny otwarcia oraz dane kontaktowe, znajdziesz poniżej.

Prosimy pamiętać, że dane kontaktowe są przeznaczone dla właścicieli, którzy już wynajęli u nas swoją nieruchomość.

Powrót do logowania