Potrzebujesz pomocy w dostępie do strefy logowania dla właścicieli?

Jeśli podczas logowania do strefy dla właścicieli wystąpią problemy, możesz spróbować znaleźć odpowiedzi na pytania na tej stronie.

 

Zaloguj się na stronie internetowej
Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić?

Kliknij na przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, który został użyty w procesie rejestracji. Wtedy otrzymasz dalsze instrukcje.

Wysłałem prośbę o nowe hasło, ale nie dostałam/em żadnej informacji zwrotnej
  • Prosimy sprawdzić folder SPAM.
  • Upewnij się, że wpisano poprawny adres mailowy. Powinien być to adres użyty w procesie rejestracji.
  • Jeśli nie otrzymano wiadomości mailowej w ciągu 15 minut, ponów prośbę o nowe hasło lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Właścicieli.
Otrzymałem wiadomość e-mail z linkiem do utworzeniu profilu, jednak link ten już wygasł. Co mogę zrobić?

Kliknij przycisk "zapomniałem hasła", a następnie wpisz adres mailowy, użyty w procesie rejestracji do systemu NOVASOL. Otrzymasz wiadomość, dzięki której, ukończysz tworzenie profilu.

Jestem nową osobą w NOVASOL. Jako mogę utworzyć swój profil?

Gdy tylko zarejestrujemy Twoją umowę, otrzymasz e-mail z linkiem do utworzenia loginu Właściciela domu. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, skontaktuj się z naszym biurem obsługi Właścicieli.

Zaloguj się w aplikacji
Jak pobrać aplikację dla właścicieli domów?

Wejdź na stronę sklepu App Store lub Google Play w zależności od tego, czy masz iPhone'a czy telefon z Androidem. Aby znaleźć aplikację, wyszukaj frazę  „NOVASOL”. 

Jak zalogować się do aplikacji?

Użyj tego adresu e-mail i hasła, za pomocą których logujesz się w sekcji dla właścicieli.

Nie pamiętam hasła.

Kliknij łącze „Forgot password” (Nie pamiętam hasła) na stronie logowania w aplikacji. Po określeniu nowego hasła należy z niego korzystać zarówno w aplikacji, jak i podczas logowania na stronie internetowej.

Jestem nowym użytkownikiem NOVASOL. Jak mam się zalogować do aplikacji?

Jeśli jeszcze nie korzystałeś(-aś) z logowania dla właścicieli, musisz dokonać rejestracji z poziomu otrzymanego od nas e-maila. Po jej ukończeniu uzyskasz możliwość pobrania aplikacji oraz zalogowania się przy użyciu adresu e-mail i utworzonego hasła.

Skontaktuj się z działem obsługi właścicieli w celu uzyskania pomocy
Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z biurem obsługi Właścicieli, aby uzyskać pomoc. Godziny otwarcia oraz dane kontaktowe, znajdziesz poniżej.

Prosimy pamiętać, że dane kontaktowe są przeznaczone dla właścicieli, którzy już wynajęli u nas swoją nieruchomość.

Powrót do logowania